Ratata na červeno

09.11.2017

A někdy i rychlej.

No tak se dá celkem dobře popsat to dostaveníčko, co nedávno proběhlo u červenýho kostela pánbíčkářů.

Běžně úplně nesleduju flanďáky, jak se mažou svatým olejem a dělaj s ním i jiný veci, ale jsou věci, co vád prostě přesvědčí, že to kluci uměj taky pěkně roztočit. Za takový disko by se nemuseli stydět na Stalingradu.

Růžence, motlitby, kalašnikov, střeva,... a žid.


Jako ne, že bych chtěl radit, ale jestli někoho zajímá, vo co tam šlo, brnkněte mi. Nezáleží jaký číslo vytočíte, prostě se ptejte po Novákovi a já už si vás najdu.

Jo a taky bych chtěl vzkázat těm atamérům ve střižně. To, že to smažete na policejním ústředí ještě neznámená, že to nemám zazálohovaný. Já a pár dalších skupin po síti. A jestli mě budete srát, tak to pošlu Blesku. Sice mi to zase nevydají, ale budou si to pamatovat.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky