Upíři

Noční tvorové pijící krev, hrůzy zrozené z Temnoty, jež mají ve svém neživotě jen jedinný cíl: ukojit svou strašlivou žízeň po krvi živých.
Upíři jsou monstra, ale i přesto mohou mít myšlenky, emoce, výčitky svědomí nebo dokonce i soucit... a další zbytky lidských citů.
Nebo si to alespoň myslí. Ve hře se objeví pět upírských Kovenantů, z nichž má každý svůj cíl. Své cíle mají i samotní hráči, protože upíři jsou samotáři, kterým záleží jen na nich samotných. Jejich věrnost Kovenantu i klanu má své hranice, které se mohou měnit situací.

Prozatimní hranice počtu hráčů je 40 lidí. Počet členů na Kovenant omezen není. Počet v klanu naopak ano, a poté se pojede podle pravidla "kdo se přihlásí první".


Limit hráčů na hře:
Klan Gangrel - neomezena
     Krevní linie Anubi - neomezena
     Krevní linie Bruja - neomezena
Klan Daeva - neomezena
     Krevní linie Duchagne - neomezena
     Krevní linie Toreador - neomezena
Klan Mekhet - neomezena
     Krevní linie Agonisté - neomezena
     Krevní linie Norvegi - kapacita naplněna
Klan Nosferatu - neomezena
     Krevní linie Filii Regis - neomezena
     Krevní linie Yagnatia - neomezena
Klan Ventrue - neomezena
     Krevní linie Malkavian - kapacita naplněna

Pojmy:
Rodný/Prokletý - upír
Kamarilla - první známé společenství nemrtvých
Maškaráda - tradice zůstat utajený před smrtelníky
Kovenant - frakce upírů, která sdílí stejné politické a teologické ideály
Klan - jedna z pěti rodin Rodných, jejíž kořeny sahají až za paměť upírů
Krevní linie - odnož klanu