Vlkodlaci


Ráj byl ztracen. Zničili jsme jej vlastní rukou, vlastními drápy a zuby. Rozervali jsme jej na kusy a proto jsme Zavržení.

Nyní se plížíme lidským stádem a nosíme jejich ovčí kůži. Ale naše smysly nás táhnout k naší kořisti.

Náš vlastní druh je proti nám a v našich patách jdou věci ze stínů. Ale my obrátíme lov a oni zjistí, že nejsou lovci, ale kořist.

Krvavá msta

Zavržení jsou v neustálém ohrožení - zejména od svého vlastního druhu. Ať už je cokoli z legendy o Otci Vlkovi pravda nebo fikce, kmeny Čistých jsou velmi skutečné. Napříč milénii kmeny Čistých sužovaly Zavržené znova a znova, útočily z temnot a vraždily každého, koho chytily. Když nemohou udeřit přímo na Zavržené, Čistí jsou více než ochotni udeřit na milované jejich kořisti - ale na Zavržené mohou udeřit přímo dostatečně často. Čistí jsou očividně početnější, než Měsíční Kmeny - jsou určitě dostatečně početní, aby se vrhali do jednoho vzteklého útoku za druhým.


Vlkodlaci mají tři podoby:
Hitsu - člověk - v této formě lze používat moderní technologie a zbraně. Lze se bez problémů pohybovat mezi lidmi. Že jde o vlkodlaka, odhalí jen kouzlo nebo dovednost.
Gauru - téměř hororový zjev obří zrůdy s vlčími rysy a dlouhými spáry. V této podobě se vlkodlaci ponejvíce utkávají se svými nepřáteli.
Urhan - vlčí forma, mimo zologickou zahradu asi vzbudí pozornost... ale lidé jsou nevšímaví. V této formě má vlkodlak vlčí smysly.


Limit hráčů na hře: 10


Pojmy:
Zavržení - vlkodlaci - potomci pěti dětí, kteří zabili Otce Vlka
Čistí - potomci tří vlkodlaků, kteří nepozvedli své spáry proti Otci Vlkovi
Otec Vlk - legendární spirit, praotec vlkodlačí rasy
Prvorození - spirituální děti Otce vlka, hlavní totemy pěti kmenů Zavržených
Totem - duch, který byl donucen nebo přesvědčen, aby pomáhal a podporoval smečku vlkodlaků
Stínový svět / Hisil - svět duchů, spirituální odraz našeho světa. Někdy nazýván Stín
Dar - spirituální požehnání, které umožňuje vlkodlakovi využívat sílu duchů

Lid - vlkodlačí termín pro jejich vlastní druh