Krvavé Spáry

Krvavé Spáry

Suthar Anzuth

Nenabízej žádnou kapitulaci, kterou bys sám nepřijal


Když Otec Vlk lovil s Prvorozenými, Fenris-Ur byl vždy první, kdo se vrhal do bitvy a poslední, kdo ji opuštěl. Některé Krvavé Spáry tvrdí, že Fenris byl nejstarším z Prvorozených a všichni tvrdí, že byl - a je - nejsilnější. Je nazýván Vlkem Ničitelem, Požíračem hor. Říká se, že nikdy nevycenil tesáky na nic, co by nechtěl ulovit - neboť nikdy neselhal ve svém úmyslu zabít to, na co zaútočil. Krvavé Spáry jsou bytosti jak bojiště tak lovu. Od praotce své rasy získali svou sílu a děsivé drápy. Jemný, privilegovaný svět lidí je lež, jeden musí bojovat a zabíjet, aby žil a prosperoval. A jen blázen by se nesnažil stát se nejlepším válečníkem, jakým může být.

Být Krvavým Spárem není to samé, jako být Rahu. Toto znamení je dvousečným požehnáním Luny, darem divokosti a násilí zakaleným čistotou. To, čeho se snaží dosáhnout, je dokonalost válečnického ideálu. Válečník stojí sám (nebo se svou smečkou). Nepoddá se zuřivé vášni Zuřivosti, ani se nezastaví, je-li třeba smrtící síla. Nezná strach ze smrti a rád položí život, pokud může být cíl za který bojuje uskutečněn spojencem, který stále stojí. Každý člen zná jednu věčnou pravdu: svět je ve válce a největší válečníci vždy vládnou.

Vzhled: Všechny Spáry mají na svých tělech rituální jizvy, znamení jejich zasvědcení do kmene.
Když nosí lidské šaty, obvykle dávají přednost praktičnosti. Pevné látky, přiléhavý a těžko uchopitelný střih. Vlasy nosí v praktickém střihu, který se v boji neplete. V podobě Garou se zdobí trofejemi velkých nepřátel jako jsou kosti nebo oblíbené a osobité vlastnictví.

Totem: Fenris, Vlk Ničitel, jejich otec a učitel. Pouze tím, že jej porazili v boji, ho byly první Spáry schopny přesvědčit, aby sloužil jako jejich totem. Destruktivní, pomstychtivý vlk-bůh zavítá s obrovským hněvem k těm, kdo nejsou jeho a své vlastní učí to samé.

Organizace: Věří v nejsilnější možnou smečku. Ve smečce kde jsou jen Spáry je vůdce ten nejsilnější a nejchytřejší. Ve smíšených smečkách se většina z nich spokojí s podpůrnou rolí. Na pozici alfy zamíří ,jen když je třeba, aby alfou byl válečník. Když se setkají smečky Spárů, strhne se neurvalá oslava plná válečníků, kteří řeší své staré neshody soutěžemi síly, bojové zručnosti a vytrvalosti.

Ty vyzíváš mě? Tvá tvář je odvážná, ale slyším jak se ti zrychluje puls a cítím pot strachu na tvém čele. Neplýtvej mým časem.

Názory:
Čisté kmeny: Naši nejhodnotnější a nejděsivější nepřátelé. Netouží po míru a kompromisech.
Upíři: Mají dlouhé tesáky, ale to je to poslední, co je činí nebezpečnými. Nikdy s nimi nebojuj tam, kde mají kontrolu.
Mágové: Vypadají jako lidé, ale zdaleka nejsou tak slabí a zranitelní. Pokud víš přesně, čeho je dotyčný schopen a pokud představuje přímou hrozbu k tomu, co je tvé, uštvi ho - pokud ne, dvakrát si to rozmysli.
Lidé: Pokud máš rodinu, starej se o ni, cti ji a udržuj v bezpečí. Nikdo jiný není hoden tvého času.

Dary: Inspirace, síla, zuřivost

Věhlas: Sláva

ZPĚT