Pěšáci
Být Pěšák znamená domluvit se s nějakým supernaturálním hráčem se kterým jsou "spojeni."
Neznamená to, že svého "společníka" bezvýhradně poslouchají jako třeba ghoulové. Ne, Pěšáci mají svou vlastní a svobodnou vůli.
V případě Garou mohou být Pěšáci jejich pokrevní příbuzní kteří se ale neprobudili jako vlkodlaci. S upíry je většinou spojují různé touhy či staré dobré vydírání.
Pravidla
Průměrný člověk má 3 životy.
Nemohou odolávat žádným schopnostem.
Komunikace se spiritami - Pěšák není nikdy napaden spiritou, nezaútočí li první. Spirita i přes Clonu dokáže pomáhat a půjčit část své moci Pěšákovy. Ale samozřejmě záleží na spiritě která pomáhá.
Pěšák se se spiritou spojí a může s ní komunikovat. Ty mu jsou ze začátku relativně příznivě nakloněné. Velká síla Pěšáků je také v tom, že dokáží za jistý malí "dar" či "Službičku" využít její moc.
Využití je jednorázové a nejde kumulovat.
Bojový spirit (povětšinou duchové různých šelem, vojáků, zabijáků) může propůjčit jednu z těchto schopností -
Síla boje - 3x během scény dá sečnou zbraní za spalující sranění.
Síla obratnosti 1x během scény se vyhne zásahu.
Moudrý spirit (sova, had, duchové šamanů, léčitelů) Propůjčí schopnost
Síla čistoty- Sundá z jednoho cíle prokletí, včetně posthypnotických příkazů tipu dominate či presence.
Síla přesvědčení - presence 1 - 2 na scénu (viz pravidla pro upíry)
Síla nátlaku- dominate 1 - 2 (viz pravidlo pro upíry)
Síla léčení - vyléčí tři životy ve scéně, včetně spalujících. A to jak třem lidem za jedna nebo tři jednomu.
(je možný malí pohyb pravidel ale včas upozorníme na změny)
Rituál - Pěšák dokáže přivolat vězšinu spirit o kterých aslespoň slyšel. 4ím lépe spiritu zná, tím snažší je samotné přivolání.
Léčení - 1 život za hodinu.