Pěšáci

Být Pěšák znamená domluvit se s nějakým supernaturálním hráčem se kterým jsou "spojeni."

Neznamená to, že svého "společníka" bezvýhradně poslouchají jako třeba ghoulové. Ne, Pěšáci mají svou vlastní a svobodnou vůli.

V případě Garou mohou být Pěšáci jejich pokrevní příbuzní kteří se ale neprobudili jako vlkodlaci. S upíry je většinou spojují různé touhy či staré dobré vydírání.


Pravidla

Průměrný člověk má 3 životy.

Nemohou odolávat žádným schopnostem.

Komunikace se spiritami - Pěšák není nikdy napaden spiritou, nezaútočí li první. Spirita i přes Clonu dokáže pomáhat a půjčit část své moci Pěšákovy. Ale samozřejmě záleží na spiritě která pomáhá.

Pěšák se se spiritou spojí a může s ní komunikovat. Ty mu jsou ze začátku relativně příznivě nakloněné. Velká síla Pěšáků je také v tom, že dokáží za jistý malí "dar" či "Službičku" využít její moc.

Využití je jednorázové a nejde kumulovat.

Bojový spirit (povětšinou duchové různých šelem, vojáků, zabijáků) může propůjčit jednu z těchto schopností -

Síla boje - 3x během scény dá sečnou zbraní za spalující sranění.

Síla obratnosti 1x během scény se vyhne zásahu.

Moudrý spirit (sova, had, duchové šamanů, léčitelů) Propůjčí schopnost

Síla čistoty- Sundá z jednoho cíle prokletí, včetně posthypnotických příkazů tipu dominate či presence.

Síla přesvědčení - presence 1 - 2 na scénu (viz pravidla pro upíry)

Síla nátlaku- dominate 1 - 2 (viz pravidlo pro upíry)

Síla léčení - vyléčí tři životy ve scéně, včetně spalujících. A to jak třem lidem za jedna nebo tři jednomu.

(je možný malí pohyb pravidel ale včas upozorníme na změny)

Rituál - Pěšák dokáže přivolat vězšinu spirit o kterých aslespoň slyšel. 4ím lépe spiritu zná, tím snažší je samotné přivolání.

Léčení - 1 život za hodinu.